Systém řídících dokumentů

Tato lekce poskytuje návod na sestavení komplexního systému řídících dokumentů (směrnice, interní příkazy apod.), které zaměstnavatel umístí na intranetu a zpřístupní je tak všem svým zaměstnancům. Systém zaručuje dostupnost dokumentů, automatickou aktualizaci, nastavení automatických notifikací pro nové řídící dokumenty a aktualizace stávajících dokumentů, nastavení možnosti ověření znalostí a potvrzení o seznámení se s dokumentem. Součástí systému je i seznam řídících dokumentů včetně informací o datu vydání a datu poslední aktualizace.



Systém umožní zvýšení efektivity a produktivity pracovníků, neboť budou mít k dispozici aktuální verze řídících dokumentů.

VIDEOPRŮVODCE

PODPŮRNÉ MATERIÁLY

Podpůrné materiály můžete prohlížet online, vytvořit si jejich kopii a uložit ji na svůj Disk. Dokumenty můžete volně používat a přizpůsobit je svým potřebám.